つれづれ日記

韓国語歌詞和訳など 韓国語勉強中

【歌詞和訳】防弾少年団 - IDOL

『LOVE YOURSELF 結』

f:id:ukmao:20180824183047j:image

 

You can call me artist

You can call me idol

아님 어떤 다른 뭐라 해도

そうでもないどんな違うものでも

I don't care

I'm proud of it

난 자유롭네

俺は自由に

No more irony

나는 항상 나였기에

俺はいつも俺だったから

 


손가락질 해

後ろ指さされて

나는 전혀 신경 쓰지 않네

俺は全然気にしない

나를 욕하는 너의

俺の悪口を言うお前の

그 이유가 뭐든 간에

その理由がなんであれ

 


I know what I am

I know what I want

I never gon' change

I never gon' trade

(Trade off)

 


뭘 어쩌고 저쩌고 떠들어대셔

何をあれこれ騒いだって

I do what I do 

그니까 넌 너나 잘하셔

だからお前は自分のことをやってな

 

You can't stop me lovin' myself

얼쑤 좋다

よし いいぞ

You can't stop me lovin' myself

지화자 좋다

よっしゃ いいぞ

You can't stop me lovin' myself

 


Oh oh oh oh

Oh oh oh oh oh oh

Oh oh oh oh

덩기덕 쿵더러러

ドンキドク クンドロロ

얼쑤

よし

Oh oh oh oh

Oh oh oh oh oh oh

Oh oh oh oh

덩기덕 쿵더러러

ドンキドク クンドロロ

얼쑤

よし 

 


Face off 마치 오우삼 Ay

Face off まるでジョン・ウー Ay

Top star with that spotlight ay

때론 슈퍼히어로가 돼

時にはスーパーヒーローになって

돌려대 너의 Anpanman

配って お前の Anpanman

 


24시간이 적지

24時間が短い

헷갈림 내겐 사치

混乱は俺には贅沢

I do my thang

I love myself

 


I love myself

I love my fans

Love my dance and my what

내 속안엔 몇 십 몇 백명의 내가 있어

俺の中には数十 数百人の俺がいる

오늘 또 다른 날 맞이해

今日はまた違う俺に出会う

어차피 전부 다 나이기에

どうせ全て俺だから

고민보다는 걍 달리네

悩むよりは走ろう

Runnin' man runnin' man

Runnin' man

 

뭘 어쩌고 저쩌고 떠들어대셔

何をあれこれ騒いだって

I do what I do 

그니까 넌 너나 잘하셔

だからお前は自分のことをやってな

 

You can't stop me lovin' myself

얼쑤 좋다

よし いいぞ

You can't stop me lovin' myself

지화자 좋다

よっしゃ いいぞ

You can't stop me lovin' myself

 

Oh oh oh oh

Oh oh oh oh oh oh

Oh oh oh oh

덩기덕 쿵더러러

ドンキドク クンドロロ

얼쑤

よし 

Oh oh oh oh

Oh oh oh oh oh oh

Oh oh oh oh

덩기덕 쿵더러러

ドンキドク クンドロロ

얼쑤

よし

 


I'm so fine wherever I go

가끔 멀리 돌아가도

たまに遠くに戻って行っても

It's okay

I'm in love with my my myself

It's okay 난 이 순간 행복해

It's okay 俺はこの瞬間が幸せ

 


얼쑤 좋다

よし いいぞ

You can't stop me lovin' myself

지화자 좋다

よっしゃ いいぞ

You can't stop me lovin' myself

 

Oh oh oh oh

Oh oh oh oh oh oh

Oh oh oh oh

덩기덕 쿵더러러

ドンキドク クンドロロ

얼쑤

よし

Oh oh oh oh

Oh oh oh oh oh oh

Oh oh oh oh

덩기덕 쿵더러러

ドンキドク クンドロロ

얼쑤

よし